Rondreis Zweden 30 juli tm 14 augustus 2023

14 augustus 2023 - Wormerveer, Nederland

Maandag 14 augustus 2023

Vandaag staan we vroeg op. Om 6:45 uur gaat mijn wekker en ik maak de rest wakker. We frissen ons op, René vliegt nog even onder de douche door en we kleden ons aan. Om 7:30 uur staat het ontbijt voor de deur. Roomservice!! En wat voor een ontbijt, heerlijke warme broodjes, de mogelijkheid zelf warme toast maken, 4 verschillende soorten kaas, waaronder brie, rookvlees, ham jam, Nutella, honing, thee, koffie, melk, warme chocolademelk, jus d'orange en appelsap. Echt heel erg uitgebreid en super lekker!!

Om 8:30 uur zijn we allemaal klaar, zijn de auto's ingepakt en rijden we nu echt naar huis!! Onderweg stoppen we een aantal keer, maar om exact 15:30 uur zijn we weer thuis in Wormerveer. Het uitpakken kan beginnen, net als alles wassen.

Inmiddels is het 22:55 uur en ben ik moe. Mijn vakantieverslag is af, we zijn weer thuis in onze eigen bedjes en kunnen we weer ons eigen ding doen.

Ben benieuwd waar we volgend jaar naar toe gaan!!!