Rondreis Zweden 30 juli tm 14 augustus 2023

13 augustus 2023 - Kalmar, Zweden

Zaterdag 12 augustus 2023

Vandaag is het een mooie dag. Het is alleen 's morgens niet warm genoeg om buiten te ontbijten, helaas!! Na de vele uitjes van de afgelopen dagen is het vandaag een rustdag. En inpakdag, want morgen gaan we weer richting huis.

Na de lunch zijn Martijn en ik met kids toch nog even weggeweest, naar een kinderboerderij nog wel 🤣🤣 met kids tussen de 14 en 17 jaar 🤣🤣

Er zijn wel wat dieren, maar echt een kinderboerderij zoals wij dat kennen, is het niet. Ach, we zijn buiten in de zon en hebben beweging gehad.

Weer terug bij de huisjes gaan Jettie en ik met de kids nog midgetgolfen. Jettie wint en ik word 2e. Linsey is laatste. Het lukt haar vandaag niet echt. Ze verliest ook nog eens het doosje van haar earpods. Gelukkig vinden we die later terug, net als de penning van Dobby die hij de avond ervoor is verloren.

's Avonds gaan we eten halen bij de Bistro. Daar zitten is geen optie, dat was de vorige keer zo ongezellig. We sturen bij Martijn en Jettie, lekker buiten.  De temperatuur is nu lekker.

Maar mijn eten is niet echt lekker!! De hampizza viel echt tegen, heel veel minuscule hamblokjes op een hoopje. Niet lekker!!

Daarna alles inpakken en een deel alvast in de auto leggen. En na een verfrissende douche op tijd naar bed. Morgenochtend gaat om 6:30 uur de wekker...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. E. A. de Jong:
    13 augustus 2023
    De dagen vliegen maar de herinneringen blijven.