Rondreis Zweden 30 juli tm 14 augustus

3 augustus 2023 - Tokeryd, Zweden

Woensdag 2 augustus 2023

We gingen om 8:00 uur ons bed uit om de tassen in te pakken. Na het ontbijt pakten we de auto in
en om 10:00 uur reden we weg bij hotel Go Hotel Copenhagen richting Zweden.

Al snel reden we op
de Øresundbrug. Weer zo’n mooie brug. Deze leek wel minder lang dan die in Denemarken, maar is
in werkelijkheid toch langer.

Onderweg hadden we een klein beetje file. Er werd een boom gesnoeid of gerooid. Misschien
hadden ze hier ook last van Polly?

We gingen onderweg nog even pinnen in Gränna, we waren toch te vroeg. Martijn en Jettie waren
we inmiddels kwijtgeraakt. En we hadden trek, dus gingen we onderweg ook nog wat eten bij de
Pizzahut. Heerlijke hotdogs, braadworst en tosti’s. Daarna door naar de villa.

En wat voor villa!!! Super mooi, nieuw, groot, ruim. Echt super!! Alleen de bedden zijn helemaal
niets!! Wij slapen op een uittrekbed, Brimnes bed van Ikea. Dat is niet echt een 2x eenpersoonsbed
zoals beschreven op airbnb. Ook de queensize bedden van de kinderen zijn gewone
eenpersoonsbedden. Dat valt echt tegen! Maar verder is het hier erg mooi!

Nadat we de tassen hadden uitgepakt, de boodschappen waren gedaan en de bedden waren
opgemaakt, heb ik pasta gekookt. Dat was op zich eetbaar, natuurlijk niet zoals thuis.

’s Avonds nog een spelletje gespeeld, yahtzee en dik verloren. Maar dat was wel gezellig. Rond 23:00
uur gingen de lichtjes bij iedereen uit. We waren allemaal moe van het reizen en wandelen in
Kopenhagen.