Zomervakantie San Vincenzo Camping Village Park Albatros

13 augustus 2016 - San Vincenzo, Italië

Dinsdag 9 augustus 2016
Beide kids zijn op tijd wakker om om 8:30 uur met me mee te gaan brood halen. Het wordt steeds gekker, de wachtrij is nu ruim 80 mensen…. Mara en Jettie staan al eerder in de rij en Jettie geeft aan dat ze dit concept niet kende van vier jaar terug. Toen kon je zelf broodjes pakken. Waarschijnlijk is het aantal klanten en ook caravans is in de afgelopen tijd behoorlijk toegenomen en leden ze te veel verlies op de broodafdeling. Na het ontbijt gaan René en Linsey boodschappen doen. Zit Dillan bij Martijn te spelen met Mara en kan ik de klusjes in de caravan doen (afwassen, bedden opmaken, broek van Dillan uitspoelen en wat vegen).

Na de lunch gaan we met MMJ naar het zwembad. Dillan en Linsey willen bij MMJ pasta eten en daarom besluiten wij witlof te gaan eten met z’n tweetjes. Echter na het zwemmen draait Dillan weer door en gaat de strijd met ons weer aan. Hij wil niet slapen, maar doet dat na wat druk gelukkig toch. Hij is zo vermoeid van de late avonden dat we ‘m maar laten slapen. Linsey en Rene gaan met MMJ naar de minidisco na het avondeten. Ik blijf thuis in het geval dat Dillan toch wakker wordt. En dat gebeurt dan ook. Hij wordt gelukkig wat rustiger en na een stukje te hebben voorgelezen gaat hij weer slapen. Linsey komt om 21:50 uur alweer thuis en gaat ook meteen naar bed. Wij speken nog een spelletje patiëncen en duiken daarna ook ons bedje in.

Woensdag 10 augustus 2016
Dillan is om 8:10 uur wakker en komt me wakker maken, al hoewel….dat was ik al . Hij vraagt of we brood gaan halen en ik geef aan dat we dat niet voor 8:30 uur doen dus terug naar bed. Tegen 9:00 uur lopen we samen naar de campingwinkel en halen we weer lekkere broodjes. Zoals gewoonlijk staat er een lange rij en hebben we zo’n 50 mensen voor ons.

Na het ontbijt gaan we naar het zwembad waar MMJ een bedje en een strandstoel voor ons hebben weten te bemachtigen. Ze waren om 9:00 uur al bij het zwembad. Het is vandaag bewolkt met een flauw zonnetje achter de wolken. Echter, als het zonnetje zich laat zien, dan is ‘ie echt sterk en superheet!! De verkoeling in het zwembad doet wonderen!!

Na de lunch die we in de caravan ‘s middags hebben gemaakt, verdwijnen de wolken. Linsey en ik gaan even een balletje gooien e Dillan en Mara komen er ook bij. Later vindt Linsey Edi weer en ze gaan lief met z’n vieren spelen met het balletje. Totdat Dillan terug komt bij ons en vertelt dat Linsey ruzie heeft met Mara en dat hij haar ook zat is. Linsey is nog met Edi aan het spelen, maar als ze terug komt is het balletje weg… helaas . We blijven nog even lekker zwemmen en gaan dan rond 17:00 uur terug de caravan. We worden uitgenodigd bij MMJ voor een borrel en mogen bij hun pannenkoeken komen eten. Deze zijn heerlijk, maar vol gluten en suiker, waardoor Linsey weer ontzettene stinkende scheetjes gaat laten en ik mega krampen in mijn buik krijg. Maar we gaan toch naar de minidisco, want dat is leuk!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade