Normandië 23 juli t/m 6 augustus 2017

24 juli 2017 - Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk

Wat is het koud hier... vannacht onder 1 deken gelegen en vanmorgen lekker dicht tegen elkaar aangekropen. Dit zijn toch andere temperaturen dan waar we de afgelopen jaren hebben vertoefd. Overdag zo'n 20 graden, 's nachts zo'n 13 graden, brrrrr.

Bij het winkeltje op de camping vanmorgen brood gehaald, althans croissantjes, want meer hebben ze niet echt of we moeten gewoon stokbrood nemen. Hmmm, misschien van de week

Daarna de corvediensten verdeeld en hebben we boodschappen gedaan met z'n zevenen bij de Hyper U. Wat een verschrikkelijk grote winkel is dat!! Ze hebben daar werkelijk alles, behalve die kaasschaaf die ik vergeten ben van huis mee te nemen.

's Middags hebben we lekker bij Martijn en Jettie op de veranda gezeten. Biertje en kaas erbij, lekker. Daarna nog een rondje over de camping gelopen met Josephine en Jettie. Er staan hier veel verschillende caravans, van 2 persoons tot 8 persoons. De camping is vergeleken Italië niet super groot, maar goed en mooi opgezet.

's Avonds pasta macaroni gegeten. Kids zijn op tijd naar bed gegaan en wij gaan er ook op tijd achteraan.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl