Normandië 23 juli t/m 6 augustus 2017

30 juli 2017 - Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk

Zaterdag 29 juli 2017

Weer lekker uitslapen.... ik heb 9:30 uur maar iedereen wakker gemaakt. René had deze keer trek in een croissant en heeft deze bij de Intermarche gehaald. Die op de camping zijn zo baggervet, dat was eens en nooit meer!

Na het ontbijt hebben de kids met Mara gespeeld en Dillan kwam als eerste terug. Ik heb samen met hem het spel Kolonisten van Catan opgezet. Aangezien Mara wegging, kwam Linsey ook het spel meespelen. Tegelijkertijd ging René boodschappen bij de Hyper U doen. Linsey heeft het spelletje gewonnen. Heel knap als je bedenkt dat het spel voor 10 jaar en ouder is!

Na de lunch (knakworstjes op brood voor de kids), gingen Linsey, Dillan, Mara en René zwemmen. Ik volgde wat later. De temperatuur is niet koud, maar ook niet 'je van het'. Het waait heel hard en de donkere wolken waaien letterlijk over ons heen. Gelukkig geen regen.

Na het zwemmen is René gaan koken: tagliatelle met spinazie. De kids hebben super gegeten! Na het eten heeft Dillan nog gepingpongd met John en Martijn. Hij geeft van John dik verloren, maar van Martijn gewonnen. Dillan was helemaal blij!! René en Linsey waren met hem mee. Rond 22:00 uur kwamen ze terug en was het weer bedtijd