Normandië 23 juli t/m 6 augustus 2017

2 augustus 2017 - Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk

Woensdag 2 augustus 2017

Jawel, het regent.... echt snertweer dus, maar na het ontbijt zijn we richting Caen gegaan om te shoppen bij de Intersport en Decathlon. Groot succes! We gaan met meer kleding en vooral sportschoenen terug dan waarmee we heen zijn gekomen! En natuurlijk weer een bal erbij voor in het water.

Voor de lunch zijn we bij de Mc Donalds beland. De eerste keer deze vakantie, dus dat is wel een goede score!! En die wordt ook niet hoger, wat ons ouders betreft. Maar of de kinderen dat ook vinden....

Na het shoppen bij de Decathlon, waar we Martijn, Jettie en Mara nog tegen kwamen, zijn we via de binnenkant van de Périfèrique van Caen weer terug gereden naar huis. Wel een omweg, maar doordat er op de buitenkant wegwerkzaamheden waren, was het sneller dan De kortste weg.

De kids gingen hun dagelijkse ritueel weer doen: zwemmen, deze keer samen met Martijn. René ging relaxen op zijn tablet en ik maakte de reisverslagen van de afgelopen dagen nog in orde.

René kookt vandaag: aardappelen, spinazie, gehaktballen en een eitje. Lekker Hollands!

Na het eten hebben we de kids leren patiencen. Eerst met Dillan. Ik won. Toen met Linsey. Het potje werd bruut door de wind afgebroken. Het waait buiten weer behoorlijk!! En het regent, maar we zitten lekker onder de luifel buiten.

Na het spelletje gaan de kids op tijd naar bed, want morgen wacht een lange autoreis naar Saint-Mère-Église.

1. E. A. de Jong:
    2 augustus 2017
    Leuk zo blijf ik op de hoogte
    Groetjes