Normandië 23 juli t/m 6 augustus 2017

5 augustus 2017 - Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk

Zaterdag 5 augustus 2017
Opruimdag! We hebben lekker uitgeslapen, en na het dagelijkse ritueel van ontbijten en deze keer douchen, gaat René nog de laatste boodschappen doen en ik begin met schoonmaken van het huisje.

Na de lunch gaan René en Martijn met de kids zwemmen en kan ik de vloer goed vegen en dweilen. En dan nog verder inpakken. Heerlijk om morgen weer rustig naar huis te gaan.

Na een korte borrel bij ons gaan we met z'n alle richting het strand. We gaan voor het eerst (en laatst) uiteten. We lopen op de boulevard richting het monument. Daar is ergens live muziek, al zien we niet precies waar. Op het strand staat een tentje wasr ze mosserlen verkopen. Het is er erg druk, maar dat slaasn wij over.

We gaan bij Le Crabe Vert pizza's, pasta, frites en kipnuggets en galette eten. Beste maaltijd van de vakantie . Met nog een crêpe of ijsje toe gaan we voldaan weer terug naar de caravan. Daar pakken we de auto verder in en zodra de kids liggen te slapen, gaan wij ook op tijd naar bed. De wekker staat op 6:45 uur.