Normandië 23 juli t/m 6 augustus 2017

6 augustus 2017 - Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk

Zondag 6 augustus 2017
Het is 6:45 uur als de wekker gaat. We hebben een beroerde nacht achter de rug. Ik ben wel 4 keer naar de wc geweest vanwege de pijn in mijn buik. Enig voordeel is dat ik met minder pijn in mijn rug opsta. Daarnaast was het weer een hele koude nacht en dan zijn zelfs 2 dekens te weinig!

Snel opstaan , want we willen om 8:00 uur vertrekken. Ik smeer de broodjes, nadat ik (net als René) ben opgefrist en René legt de laatste spullen in de auto doen. De kids kleden zich aan en frissen zich op.

Om 8:00 uur trek ik de caravandeur voor de laatste keer dicht en doe 'm op slot. Ik loop met de vuilnis in mijn handen naar de receptie om uit te checken. Ik leg de vuilnis buiten op het bankje en als ik weer buiten kom, is dat weg. René had het al opgeruimd. Heel fijn, want nu kunnen we vertrekken! Op naar huis!!

Martijn en Jettie zijn 5 minuten eerder vertrokken, maar bij de 2e tol na de Pont du Normandie passeren we ze. Wij houden echter een plaspauze, dus komen we weer achter ze te rijden. En zo halen we elkaar steeds weer in .

We 'lunchen' bij de Autogrill met de bij de Intermarche gekocht croissantjes en rijden na een tweede plaspauze weer verder. Zo houden we vier plaspauzes en tankt René nog 1 keer in België.

Om 15:45 uur komen we thuis aan waar we de spullen in een razend tempo uitpakken. Voor koken hebben we geen puf meer. Ik haal wat boodschappen voor het avondeten (broodjes voor EDL en nasi voor R).
De eerste wassen zijn al gedraaid. De kids liggen op tijd in bed en wij zitten uitgeput op de bank. Mijn bedje roept me, en ik ga zo lekker slapen

De vakantie was gezellig, we hebben ontzettend veel gedaan en lekker gebbq'ed. Het weer viel erg tegen. Er zaten een paar mooie dagen tussen, maar het merendeel was bewolkt met af en toe buien. Volgend jaar weer het zonnetje opzoeken