Vakantie 2018 Landal Seawest Denemarken, Nørre Nebel

27 juli 2018 - Nørre Nebel, Denemarken

Vrijdagochtend, de wekker gaat om 5:30 uur en we moeten de auto nog inpakken. Om 7 uur maken we de kids wakker en om 7:30 uur kunnen we eindelijk gaan rijden. Via de A7 en dus de afsluitdijk gaan we richting Groningen. De rit gaat goed. Rond Bremen krijgen we de bekende Baustelle, maar echt vertraging hebben we niet.  Richting Hamburg gaat ook goed. Daarna krijgen we een weg met bijna alleen maar Baustelle. Deze weg blijft zo, totdat we in Denemarken aankomen. Daar is de weg ook prima en we zijn dan rond 15:30 uur op de plek van bestemming, Landal Seawest in Nørre Nebel.

We hebben huisje 138D aan de rand van het park. We laden de auto uit vanaf de centrale parkeerplaats en gelukkig is dat niet ver lopen naar het huisje. Het huisje heeft 2 slaapkamers. De grootste gaat naar de kids. De bedden daar kunnen uit elkaar en dat is wel nodig hahaha. Wij gaan op een bedje van 140 cm slapen en met deze temperaturen, het is hier nu 34 graden, wordt dat een uitdaging!

Als alle spullen binnen staan, gaat René het grootste gedeelte uitpakken. Dillan, Linsey en ik gaan naar het zwembad. Het is een leuk zwembad, niet al te groot, maar met een super leuke stroomversnelling, 2 glijbanen, waarvan 1 verplicht met band en een golfslagbad. Na een uur ben ik het zat en wil ik eten.

We gaan eten bij Diner & Café, of te wel de snackbar. René en ik eten patat met Kebab (met sla en dressing) en de kids alleen patat. De patat is heel erg gekruid met patat kruiden en dus heel zout. Na het eten spelen de kids in de speeltuin en wij eten een ijsje (Linsey vond 'm niet lekker, dus papa mocht 'm opeten). Dat was het laatste ijsje hier.... ze waren niet lekker en super duur (omgerekend EUR 7,50)!!!

Na het eten gaat René even liggen en gaan Dillan en ik voetballen en Linsey pakt een puzzelboekje. Daarna gaan we met z'n drieën op ontdekkingstocht: er loopt een smal pad naast ons rijtje en daarachter zit een speeltuintje. Het pad loopt nog verder en we ontdekken de weg die achter het park loopt. Daar is ook de velorail. Natuurlijk nu leeg, het is tenslotte al rond 20:45 uur. Daar willen we ook nog op gaan rijden.

Terug bij het huisje willen Dillan en Linsey nog even naar de speeltuin terug. Dat mag, nog een half uurtje.

René is inmiddels wakker geworden en de kids gaan naar bedje toe. Wij volgen niet veel later. Het is heet in de slaapkamer, maar dat hindert niet. We zijn te moe om daar over na te denken. Welterusten!

1. E. A. de Jong:
    28 juli 2018
    Heerlijk zo vlug gaat de dag. Mogen er nog vele fjne dagen. Grt en welterusten