Vakantie 2018 Landal Seawest Denemarken, Nørre Nebel

28 juli 2018 - Nørre Nebel, Denemarken

Zaterdagochtend worden we rond 6 uur wakker. Er schijnt ontzettend veel licht in de slaapkamer. Gelukkig vallen we allebei weer in slaap om rond 8 uur wakker te worden. Dader kids zijn dan ook wakker en René en Dillan gaan broodjes halen bij de "supermarkt" op het park. René bestelt daar meteen brood voor morgen, want het brood is nu ook al bijna op. Bij d3 kassa schrikt René van het godsvermogen wat hij moet betalen voor wat bolletjes, croissants en brood.... DKK 126, of te wel zo'n EUR 16.... Belachelijk, maar we zitten in het buitenland en niet in Nederland!

Na het ontbijt gaat Dillan zwemmen en de rest gaat boodschappen doen in Nørre Nebel. Dillan had geen zin. Na de lunch zijn wij ook naar het zwembad gegaan en heeft Dillan een broodje in het zwembad gegeten. Rond 15:00 uur zijn we er weer uitgegaan. Dillan was nog net niet verschrompeld hahaha.

Bij het huisje heeft Dillan de tv aangezet. Hij wil graag de Tour de France bijhouden en er worden tijdritten gereden. Dumoulin eindigt als eerste. Dillan is blij!! Tijdens deze uren mogen we op een "schermpje". We hebben de regel dat we maximaal 2 uur op een schermpje iets voor ons zelf mogen doen tussen 15:00 uur en 18:00 uur. Dillan en Linsey houden zich er keurig aan. René is ondertussen aan het eten begonnen, we eten macaroni vanavond. We spelen tegelijkertijd Carcassonne.

De macaroni was niet zo'n groot succes. Het was zeker te eten, maar we hadden een andere mix genomen en die viel een beetje tegen.  Na het eten maken we het potje Carcassonne af en ik win ;-)

Dillan en Linsey gaan nog even lekker douchen en daarna spelen we een spelletje rummikub met z'n vieren. De kids gaan rond 22:15 uur naar bed en wij spelen nog een spelletje patience. Na en 1-1 gelijkstand gaan we ook ons kribbe opzoeken. Het is 23:15 uur. Welterusten!