Rondreis Zweden 30 juli tm 14 augustus 2023

30 juli 2023 - Hamburg, Duitsland

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 uur, maar ik was er al eerder uit. De laatste dingen gedaan en de tassen verder ingepakt en in de auto gezet.  Om 9:30 reden we weg richting Martijn en Jettie. Op het moment dat we richting de snelweg reden, vroeg Dillan waarom de groene milieusticker voor Duitsland niet op de ruit was geplakt.

Chips!!! Vergeten!!! Dus terug naar Wormerveer 😵 Dat was balen!

Daarna weer onderweg. Ik had het eerste stuk gereden,  René vanaf ongeveer 30km voor Hengelo.

We hadden veel harde regen onderweg gehad, maart zo goed als geen file. Dus dat viel reuze mee!

Net voor Bremen waren we nog een keer gestopt voor koffie/milkshakes bij de McDonalds en daarna doorgereden naar Hamburg!!

Het hotel is erg karig, de kamers zijn oké, Linsey en ik hebben zelfs de langste kamer. Erg ruim en erg mooi. Maar het restaurant en de bar zijn gesloten. Niet handig als je trek hebt!! Dus op zoek naar een restaurant. We gaan eten bij de eettent op de hoek,  letterlijk. Ze hebben geen patat,  geen penne bolognaise, geen sinas, maar de penne carbonara is erg lekker.

Na het eten gaan Martijn Jettie,  Mara en René met Dobby wandelen. Ik bel mijn moeder,  want die heb ik na haar vakantie nog niet gesproken.

Daarna nog een verslag schrijven, douchen en op tijd naar bed! Morgen op tijd eruit, dan gaan we naar Kopenhagen.

1. E. A. de Jong:
    30 juli 2023
    Fijn op weg, geniet met elkaar en ik hoop dat jullie lekker kunnen slapen. Groetjes 😘😘