Rondreis Zweden 30 juli tm 14 augustus 2023

9 augustus 2023 - Tokeryd, Zweden

Zondag 6 augustus 2023

Het is weer een zonnige ochtend, maar niet zo warm. Dus buiten ontbijten zit er niet in. We komen deze ochtend niet echt op gang. Maar we frissen ons op en kleden ons allemaal aan en gaan dan naar Tegnertornet. Dit is een uitkijkpunt in een bos.

We komen bij de parkeerplaats aan en zetten de wandeling in. Het gaat echter heel steil omhoog. Linsey en René trekken mij naar boven. Mijn kuiten zijn erg pijnlijk en mijn ademhaling versnelt. En we komen een heel eind, totdat ik zie dat we weer een steil stuk naar beneden moeten en dan weer omhoog. Dat is voor mij een teken om te stoppen en terug te gaan naar de auto. Linsey gaat met mij mee en de rest gaat toch richting Tegnertornet. Achteraf zeiden ze dat het erg steil omhoog en omlaag ging en ook René had moeite met deze wandeling,  maar het uitzicht wat ze hadden was super. Je kon echt heel ver kijken, zelfs de andere meertjes rondom het Vättermeer waren te zien.

Bij de villa weer aangekomen gaan we direct lunchen en zitten. En wat een mazzel, het weer was de hele rit droog en we zijn thuis en het begint te regenen....

Verder is het spelletjesmiddag, want het blijft ook regenen.

's Avonds eten we bami. Niet zo lekker als dat ik thuis maak, maar wel goed te eten.

En daarna natuurlijk weer spelletjes hahaha weltrusten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade