Vakantie 2018 Centerparcs Bispinger Heide, Bispingen Duitsland

9 augustus 2018 - Bispingen, Duitsland

Oh what a night!!!!

Ja echt hoor... Dillan die nog een beetje ziek doet, Linsey die goed ziek wordt... het gaat niet goed hier. Dillan is 's morgens koortsvrij, maar Linsey heeft vannacht liggen/zitten spugen, op de grond van haar slaapkamer en gelukkig deels in de teil. Ze heeft dan ook nog steeds koorts. Daar gaat het Wild Water Raften voor Linsey. Want dat zou ze donderdagochtend om 9:00 uur gaan doen in Aqua Mundo, het mooie zwembad wat ze nu voor de tweede dag missen, want met zieke kinderen kun je niet zwemmen en voor mezelf hoef ik niet zo nodig te zwemmen.

Beide kinderen eten hoog op een droog crackertje en wat water, al gaat dat met veel moeite bij Dillan. Wijzelf hebben gelukkig niet echt veel last van de bacterie of virus die zowel Dillan als Linsey bezig houdt op het toilet. Hierdoor zijn we een nog een dagje aan ons huisje gekluisterd.

We brengen de dag door met lezen en patiencen. René brengt de Market Dome wel 3 of 4 keer een bezoekje voor verschillende dingen. Ik blijf bij de kids. Zij liggen op de bank tv te kijken, Nickelodeon in het Duits. Wel goed voor Dillan. Volgend schooljaar krijgt hij tenslotte ook Duits en kan hij alvast wennen ;-)

Dan begint het hard te waaien en te regenen. We horen aaneensluitend gerommel in de lucht. Het dondert en het bliksemt en regent erg hard. Dillan is zoals gewoonlijk bang, maar ik zit naast hem en sla een arm om hem heen. Dillan zegt op een gegeven moment dat de wolken moeten stoppen om boos op elkaar te zijn. Dan wordt de regen minder en stopt het gebliksem en gedonder. ;-)

Dillan is nog steeds koorts vrij, maar wil overdag niet eten. Hij is bang dat hij weer moet overgeven en geeft aan dat hij misselijk is. We kunnen weer praten als Brugman en zeggen dat het komt doordat hij een lege maag heeft, maar nee, hij wil het liefst niets meer eten of drinken. Terwijl hij dus al de hele ochtend en middag koorts vrij is! Echter, water drinken moet hij en met een klein beetje dwang eet hij ook zijn crackers wel op. 's Avonds eet hij wel "gewoon" aardappelen, wortelen en een heel klein stukje kip. Het is er allemaal in blijven zitten.

Linsey is andere koek. Zij blijft de hele dag aan de diarree en als ze dat niet doet, dan spuugt ze haar cracker of water er wel uit. Nee, dat gaat niet lekker! Ze loopt vooral via de onderkant leeg en moet zeer regelmatig een schone onderbroek. Rene besluit om de onderbroeken maar te gaan wassen, want op deze manier gaan we het niet redden.

Linsey blijft ook erg warm. 's Avonds temperatuur ik haar en ze is inmiddels een heet kacheltje geworden: 39,5 graad. We vinden allebei dat dit te hoog is en ze moet een paracetamol van ons innemen, maar dat wil ze niet. Ze is geen pillenslikster. De oplossing zit in de pil vermalen/oplossen in water, dan nog een glas water er achteraan en haar tanden laten poetsen. Het is rond 22:15 uur en ze mag eindelijk (na een strijd van 3 kwartier) slapen. Dillan ligt dan gelukkig al plat.

Wij spelen nog een potje patience binnen en gaan dan ook slapen.