Vakantie 2018 Centerparcs Bispinger Heide, Bispingen Duitsland

10 augustus 2018 - Bispingen, Duitsland

Dan is het alweer vrijdag. Miniatur Wunderland in Hamburg staat op programma, maar doordat Linsey nog steeds koorts heeft (wel gezakt naar de 38 graden) schrappen we dit voor vandaag en proberen we zondag hier naartoe te gaan.

Het is helaas dusweer een dagje thuiszitten. Dillan eet nog steeds moeizaam en denkt nog steeds dat hij moet overgeven. Drinken doet hij ook nog steeds mondjesmaat. Linsey aan de andere kant, begon vlijtig aan haar cracker en haar warme water, maar na haar 2e beker kwam toch alles er weer uit. Alles zat onder: Linsey, de tafel, de stoel, de vloer... We konden meteen dweilen en Linsey lekker douchen!

Na de late lunch ziin Dillan en ik een rondje op het park gaan fietsen. Dillan moet zijn gedachten verzetten, want het enige wat hij wil is of tv kijken of in zijn bed liggen. En we hebben niet voor niets fietsen gehuurd!! Gelukkig kan Dillan ook op die van Linsey fietsen,  want dat scheelt toch weer geld! ;-)

René heeft patience gespeeld met Linsey. Ze hebben beide een potje gewonnen. Ik heb ook nog een potje patience gespeeld met Dillan en echt op het nippertje van hem gewonnen ;-)

René wil er ook even uit en loopt een rondje op het park. Niet te ver, daar heeft hij geen zin in, maar wel ff eruit.

We eten vanavond Italiaans. We bestellen bij Il Giardino, de pizzaria in het Market Dome, maar we eten gewoon in het huisje. Linsey vindt zich nog niet sterk genoeg om daarheen te gaan en daar te gaan zitten. Ik ben benieuwd hoe ons meisje morgen is, want dan hebben we best een druk programma... Ze heeft een ticket om om 9:00 uur de dieren te gaan verzorgen in de kinderboerderij. En dan later gaan ze hun rijbewijs halen in een heel klein verkeersparkje en 's middags mag ze nog pony rijden. Ik hoop zo voor haar dat het allemaal gaat lukken. Maar we moeten het maar afwachten. Eerst de avond/nacht goed doorkomen!

Ik eet een pizza Hawaï (goed eetbaar, wat te veel ananas), René een pizza Tonno (redlijk) en Dillan heeft een spaghetti bolognese besteld. Hij eet er echter slechts één hap van en gaat dan weer (zielig) op bed liggen. Hij heeft genoeg gehad. Linsey eet later netjes haar crackertjes op. Ze heeft nog steeds koorts, maar doet er alles aan om morgen weer beter te zijn.

Na het eten gaan René, Linsey en ik Yathzee spelen. René wint 2 keer. Linsey heeft van de week wel vaker gedobbeld en steeds ging het goed, maar vanavond zat haar geluk niet mee en verloor ze beide potjes. Daarna is ze naar bed gegaan. Dillan volgde een half uurtje later. Wij zitten voor het eerst in de vakantie 's avonds tv te kijken,  te lezen en mijn verslag af te ronden. Morgen vroeg op voor Linsey, dus niet al te laat naar bed.  Welterusten.!

1. E. A. de Jong:
    10 augustus 2018