Vakantie 2018 Landal Seawest Denemarken, Nørre Nebel

30 juli 2018 - Nørre Nebel, Denemarken

We worden vandaag gewekt door onze Deense buurkinderen die om 7:45 uur hard pratend en spelend buiten zijn. Onze buren vertrekken vandaag. We hebben eigenlijk alleen maar Denen om ons heen. Er staan wel wat Nederlandse auto's op de parkeerplaatsen, maar dat zijn er niet veel en waarschijnlijk zijn ze dan ook nog eens verdeeld over de verschillende rijtjes huizen.

Rond 8:30 uur gaan we er uit en gaat René brood halen. Vandaag hebben we een rustdag,  we spelen Carcassonne met z'n vieren en ik speel Stratego met Dillan. René en Dillan gaan 's middags naar het zwembad. Omdat Linsey nog steeds verhoging heeft, mag zij niet naar het zwembad. Ik ga met haar patiencen, badmintonnen en balletje overgooien. Om 15:00 uur is René inmiddels teruggekomen. Dillan had nog geen zin. Linsey en jij kruipen achter onze tablets om een filmpje te kijken, lekker gezellig hahaha. Dillan komt er later bij zitten en René gaat en rondje rijden. Hij wil naar de vuurtoren die we gisteren langs de Noordzee heb gezien. En er meteen nog boodschappen worden gehaald, o.a. voor het avondeten. René komt thuis en geeft am dat hij de vuurtoren niet heeft gezien. Hij is waarschijnlijk niet ver genoeg doorgereden. Jammer!

Het eten wordt voorbereid door Esther en Linsey en René gaat weer koken. We eten wortelen met kip en aardappelen. Lekker Hollands! Net voor het eten gaat het even mis... Linsey is aan hert voetballen met Dillan en ze schoot tegen Dillans benen aan om de bal af te pakken. Dillan pikt dit niet en geeft haar een flinke ram.... gevolg ruzie, boze Dillan, verdrietige Linsey, kwade René en bemiddelende Esther hahaha wat een familie!!! Maar we hebben allemaal vrijwillig ons bord leeggegeten, wellicht niet op hetzelfde tijdstip, maar het was schoon op!

Na het eten zijn Linsey en René gaan badmintonnen (Linsey is helemaal in to the badminton) en Dillan en ik zijn naar de speeltuin gegaan. Linsey volgde later en nog later René. Ze maken samen met 2 andere (Deense) kinderen en diepe kuil waar ze water in laten lopen. Leuk om te zien!

Rond 21:00 uur gaan we terug naar het huisje. Linsey gaat als eerste douchen. Ze is nog steeds niet helemaal fit, maar speelt wel weer goed. Na het douchen gaat ze lekker plat. Dillan volgt rond 21:45 uuruurloon plat oom 22:30 uur. Ik schrijf dan dit verhaal nog even af en René kijkt waar we morgen heb gaan.

Nog even snel douchen en dan ook mijn kribje opzoeken. Ondanks dat we vandaag niet weggeweest zijn, wordt je doodmoe van alle indrukken, temperaturen en spanningen 😊. Weltrusten!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. E. A. de Jong:
    31 juli 2018
    Ook in de vakanties moet je schipperen
    Sterkte